Een campagne waarin we een nieuwe, kleine elektrische stadsauto onder de aandacht brengen.
Briefing in een tweet
Meer verkeer naar de website via een campagne en/of activatie gericht op het aantrekken van een jonger publiek. De kleine, elektrische stadsauto moet centraal staan in het concept.
De doelgroep zijn jongeren (16+), thuiswonend.
(Creatief) inzicht
Parkeren in de stad is onmogelijk. Parkeerplaatsen zijn altijd vol en op steeds meer plaatsen zijn (benzine)auto's niet meer toegestaan. En toch zijn jongeren op het punt in hun leven dat ze op ontdekkingstocht willen.
Concept: 'IT FITS. DUH.'
Een auto om te gaan en staan waar je wilt.
Strak design, elektrisch en handig. Dit model auto past perfect bij je levensstijl. En door zijn fijne formaat past hij ook letterlijk overal waar u heen wilt. duh.
En om te bewijzen dat de auto overal past, doen we wat we preken. We hebben niet veel ruimte nodig, net genoeg om je te overtuigen...
TikTok content
Ook TikTok kunnen we niet missen, want daar zit onze doelgroep. TikTok draait om content, waarbij we zien dat gelikte branded content helemaal niet werkt en shitposting juist heel goed.
In het verlengde van de campagne willen we op TikTok content laten zien van dingen die passen. Duh.
Een super grappige meme en makkelijk over te nemen door onze doelgroep.